The smart Trick of صدیقی That No One is Discussing

Wiki Article

check out جاهای دیدنی تهران examine جاهای دیدنی مشهد explore جاهای دیدنی کیش investigate جاهای دیدنی شیراز investigate جاهای دیدنی اصفهان investigate جاهای دیدنی استانبول

تشتهر أصفهان بالقصور العديدة التي يعود معظمها إلى العصر الصفوي وهي تتباين في تصميماتها وروعتها ومن هذه القصور: قصر عالي قابو[عدل]

باغ پرندگان اصفهان هم یک پارک بسیار زیبا برای تماشای انواع پرندگان است و هم یک مجموعه حرفه‌ای که به نگهداری و تکثیر گونه‌های متفاوت پرندگان می‌پردازد. این باغ از چندین بخش تشکیل شده است.

خیمه کوبی و تعزیه در نوش‌آباد قدمتی بالغ بر ۱۰۰ سال دارد و در فهرست میراث معنوی کشور ثبت شده است.

آثار تاریخی و فرهنگی متعددی در اصفهان وجود دارد که به‌دلیل ثبت در میراث جهانی یونسکو، ارزش و اهمیت ویژه و شهرت زیادی پیدا کرده‌اند.

هر قدر که به سمت جنوب ایران بیشتر سفر می‌کنیم، شگفتی‌ها بیشتر می‌شود. در این نوشته درباره جاهای دیدنی جنوب ایران بیشتر بخوانید.

صدیقی روز ۲۷ اسفند در نامه‌ای خطاب به دادستان تهران اعلام کرد از انتقال این باغ به شرکت خانوادگی خود اطلاعی نداشته و امضای او به دست یکی از نزدیکانش جعل شده است.

شهر اصفهان در گذر تاریخ از زمان هخامنشیان تا ساسانیان، پس از اسلام، صفویان، قاجاریان و پهلوی، اغلب مرکز حکومت بوده یا به‌لحاظ سیاسی و اقتصادی اهمیت زیادی داشته است.

کوهستان صفه، از جاهای دیدنی اصفهان در دل طبیعت است که کوهی از رشته کوه زاگرس است که در جنوب اصفهان قرار گرفته است.

اگر با ماشین شخصی به اصفهان سفر کنید، با شارژ اصفهان‌کارت هزینه‌ پارکینگ را هم می‌پردازید. 

پیش از این حوزه علمیه «امام خمینی» با انتشار بیانیه‌ای تایید کرده بود که شخص صدیقی برای انتقال مالکیت باغ حوزه علمیه به شرکت متعلق به خود و پسرانش در محل دفترخانه حاضر شده و اسناد را امضا کرده است.

مقام آمریکایی: مذاکرات با عمان فضایی مفید را برای پرهیز از سوءتفاهم با ایران ایجاد می‌کند

این بازار در دوران صفویه بزرگترین و مجلل‌ترین بازار اصفهان بوده است.

بازار قیصریه هم بهترین مکان برای خرید سوغاتی و صنایع دستی اصفهان است و هم بهترین click here فرصت برای تماشای معماری بی‌نظیر صفویان.

Report this wiki page